Vraag of klacht
Heb je een vraag over bijvoorbeeld een artikel in de webshop, de levertijd van je bestelling of wil je advies? Op de pagina Veelgestelde vragen vind je misschien wel snel jouw antwoord. Zit jouw vraag er niet tussen? Stel je vraag dan gerust via info@zusjez.nl, want wij helpen graag!
Klacht?
Wat vervelend dat je een klacht hebt. Wij willen uiteraard graag de klacht voor je oplossen, dus twijfel niet en neem contact met ons op. Wij zijn het best bereikbaar via de email: info@zusjez.nl, maar bellen mag ook. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)6 36 53 74 15. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons snel een bevestiging. Niet elke klacht is 1,2,3 op te lossen, maar binnen 5 werkdagen krijg je van ons een oplossing. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan berichten wij dat ook.
Wil je liever jouw klacht niet bij ons neerleggen? Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk, zodat je daar ook jouw klacht kunt bespreken. Neem dan contact op met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk.
Wanneer word op je vraag of klacht gereageerd
Voor al je vragen, klachten en opmerkingen kun je op werkdagen (ma-vr) contact met ons opnemen via de email (info@zusjez.nl) en wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op. Wil je liever bellen? Dat kan natuurlijk ook. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Het kan voorkomen dat we de telefoon even niet kunnen aannemen. Spreek dan de voicemail in of stuur ons een e-mail.